Såndär morgon igen

Började ju bra.. Hann med bussen, trodde den höll på att åka när den rörde sig men det visade sig att den bara vände. Ingen som gått på än. Det var ju bra! Men, sen sätter jag mig på bussen, lägger matlåda, mackor och massor av annat i knät för att leta upp spegeln som jag visste att jag lagt ner i väskan. Hann nämligen inte med att ta på mascaran hemma. Helt plötsligt bromsar bussen in jättehårt, jag slänger mig på sakerna som jag har i knät men hinner inte riktigt med.. Matlådan flyger iväg, ner på golvet, glider flera säten fram! Trodde aldrig att den skulle stanna! Som tur var är det ju upphöjningar i bussgolvet och precis där den stannade satt det en dam. Så jag fick den tillbaka iallafall. Så sjukt det var, men såg faktiskt riktigt roligt ut. Trötta som vi var fick jag och Hanna oss ett gott skratt där ett tag :)

Nu sitter jag på jobbet iallafall, väntar spännt på att börja. Igår fick jag hela 595 samtal, ville så gärna få 600samtal skylten! Men idag, idag ska det gå!


Jag är vacker och unik, din pappa är han rik? ;)

Kommentarer
Postat av: Alisa

J amen precis! Tack för din kommentar!

2008-08-06 @ 10:00:51
URL: http://alisagonzalez.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0