Pimp my suitcase

I will pimp it today, I think. Vet att jag sagt det förut, men eftersom det blev så konstigt när jag tröck så försökte jag igen idag. Men bilden blev konstig så tog pappret slut.. Men min syrra kommer snart hem med nytt. Ingen kommer iallafall kunna tro att min väska är deras .. :P

Oh nu har jag utmatat min pappa. Vi ska köra igenom Yoga programmet ikväll. Hahahha, ska bli kul att se! :D


Ibland måste man få vara ego. Men hur går jag egentligen? Gah, måste jag genast ändra på.
Haha, denna bild kommer pryda min väska. Med andra ord, INGEN kan ta fel. Haha, och jag veeeet, det ÄR konstigt att sätta sig själv på sin väska. Men jag är inte som alla andra jag. And I will never be.

Kommentarer
Postat av: rebecka

hahaha snyggt ;D själv tänkte jag köpa siden band att knyta fint ¨på väskan..:P

2008-08-11 @ 21:28:59
URL: http://sochr.blogg.se/rebecka

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0