I feel good!

Denna dag är slut om ca en timme och 25 minuter. Det har gått rätt helt smärtfritt faktiskt! Och fint väder var det ute när jag och Vicky gick vår lunchpromenad runt strömmen.

Dessutom är jag väldigt duktig. Använder mina glasögon idag också! Och börjar nästan trivas med dem, får ju bara bra komplimanger av mina arbetskamrater :) Alltid roligt att få det, ska själv bli mycket bättre att ge komplimanger. Tänker bara att något ser bra ut, men känner mig dålig på att säga det till personen i fråga. Ska bli ändring! :)

Sprang runt och letade efter min matlåda nummer två igår men kunde inte hitta den. Nu sitter jag här på jobbet med tre matlådor på mitt bord som jag måste släpa med mig sen.. Hade ju glömt den på jobbet. Attans. Menmen, minnet är bra men kort! Åtminstone mitt. Jag minns bara helt oviktiga saker, och saker jag inte vill minnas. Dumt va.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0