And next we were moving on...

Nu ska jag skriva något jag faktiskt aldrig trodde jag skulle nämna här. Men jag känner att jag behöver få ropa ut det här till hela världen! Eller , till de som läser iallafall.

Såhär är det. Jag tror att jag och stefan har det absolut krångligaste och mest ostabila förhållande som någonsin funnits. Ibland känns det totalt hopplöst och ibland helt underbart. Trots det fortsätter vi och fortsätter.. Jag måste säga, att hur jobbigt och hopplöst allt känns ibland, så vill jag att det aldrig tar slut. Självklart kan jag inte prata för typ många år framåt, vi är ju ändå bara 19båda två och har hela livet framför oss. Men som jag känner nu, det har aldrig kännts så rätt med någon annan. När vi umgås försvinner allt annat ur mitt huvud och jag kan inte göra annat än att känna hur lycklig jag faktikst är. Jag ser honom och ser den finaste jag vet. Jag hoppas och önskar verkligen att vi tar oss igenom allt vi har framför oss nu, men jag vet att vi gör det om vi verkligen vill. Ibland kan jag verkligen inte förstå någonting med oss, men vad jag vet och är säker på är iallafall mina känslor, som jag verkligen hoppas är likadant besvarade. För jag vet också hur jobbig jag kan vara ibland. Särskillt nu när jag går och är småsur hela tiden, varför vet jag inte säkert. Vet bara att det påpekas från alla håll. Förlåt för det, det är absolut inte meningen! Har mina aningar om varför, men ska inte sitta här och ta upp det. Ju inget roligt att läsa om sånt, särskillt när det inte är något allvarligt. :) Nu spårade det ur här. Vad jag ville säga är att vad som än händer, så är stefan den där killen som jag aldrig någonsin kommer sluta älska. Även om det tar slut och jag tror att jag glömt, så lovar jag att känslorna skulle komma tillbaka om vi möttes igen. Tro mig, jag vet. Men hoppas verkligen det inte tar slut den här gången.
Sen undrar jag om han förstår hur mycket jag tycker om honom. Men det tror jag. Tror dock inte att han läser det här, han har hittils inte visat något direkt intresse för min blogg.. :p Men om min skatt läser, du är bäst.

Nu till annat. Har ni läst min och rebeckas gemensamma blogg? KOLLA DEN! :D Rebecka har gjort om designen idag, jag själv tycker det blev skitsnyggt! Jag är helt supernöjd med hennes insats.. :p
Och någon dag framöver så ska vi boka flygbiljetter ! Men det efter jag varit och kollat upp min mage, den gör ju alltid ont.. Men självklart fick jag ett brev idag där de berättar att tiden tyvärr var tvugen att flyttas.. Så måste vänta en vecka till. Kul. Ärligt talat, jag är skitglad att jag fick tid, men jag tror inte dom kommer att hitta något. Just den dagen kommer jag inte ha ett dugg ont, och jag kommer inte kunna förklara hur det känns. För det känns olika. Men det vore bättre om dom hade drop in så man kunde komma när det väl gör som värst ont. Haha, jaja allt kan väl inte vara anpassat efter mig, hur skulle världen då se ut.. Typ.. Som mitt rum, en enda röra! Och klockorna skulle bara gå hälften så snabbt så man fick mer tid på sig. Jag är inte så snabb av mig kan tilläggas. 

Meeen, hörrni. Ha en bra dag, eller kväll kanske. Jag ska sova snart för att orka upp tidigt imorgon..

♥ 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0