Underbara, lediga dag!

Det är helt underbart att vara ledig på torsdagar! Eller, hade varit ännu bättre på fredagar men det här duger. Idag vaknade faktiskt jag runt nio, så jag åt frukost på alltan, kände värmen och såg solen. Tog mitt block och pappret på projektrapporten och la mig på gräsmattan. Jag har faktiskt skrivit lite på den nu. Tyvärr är jag rastlös och orkade inte ligga där ute mer än en och enhalv timme. Men det beror även på att jag brände mig härom dagen, så vill inte göra det värre.
Hade även tankar på att flytta ut en dator till alltan så jag kunde sitta där och skriva, men orken brast.. Kom på hur mycket jag skulle behöva bära, och sen tillbaka igen!

Skulle sola och simma med Louise i eftermiddag, men funderar på att låta bli, eftersom jag bränt mig.. Tror inte jag skulle må så bra av att sola innan det lagt sig.. Men imorgon kanske! :)

Nu funderar jag på att ringa min syster och se när hon ska komma hem, om jag ska hämta henne någonstans. Har för mig att vi skulle rida idag, om inte hennes häst är halt fortfarande..



Igår var Stefan här. Jag var supersnäll och visade massor av pinsamma filmer för honom. Sedan visade jag pinsamma bilder, vilket resulterade i att han snodde en. Usch, ett sen ettan, det är hemskt. Menmen, jag ska hämnas!
Sen när jag skulle skjussa hem honom, då pajja min bildörr! Den har alltid varit lite seg, men nu gick den inte att stänga alls, så pappa fick komma ut och hjälpa till. Det löste sig iaf, det är ju huvudsaken!  


Kommentarer
Postat av: urken

Filma på honom å lägg ut på you tube..den perfekta hämden ;D

Imorgon är det skola igen wooopiedo! då blir meebo ändå till 11 när vi slutar! jaaaaa

2008-04-24 @ 23:33:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0