Klantigt!

Haha någon, nämner inga namn, kör nog fortare än han egentligen klarar av.. ;D

Ooh jag är jättehungrig! Känns nästan som jag ska svimma. Usch, orkar inte. Och det är massa lektioner kvar till lunch. Det är så kvavt nu, kunde det inte bara vara vanlig sol? :)

Går till tre idag. Men ska ta bussen halv 5 för att Stefan ska med hem. :) Trevligt.

Ska försöka fixa lite med "Mitt företag" nu också. Hade bra!

---

Nu skulle vi haft mediekommunikation, men så kom det folk och skulle göra reklamfilm till skolan så vi han inte jobba. (Jag var inte med på filmen iallafall! :) )
Sen skulle vi gå till en datasal och jobba. Där stod vi och väntade och undrade vart Marie tagit vägen. Sedan skulle någon gå och hämta henne, då var hon borta.. Så knackaded vi på hennes arbetsrum och där var hon och trodde att alla gått hem.. :P Menmen. Nu fick vi datasal ändå.
Ska försöka göra lite på mitt företag nu. Så ska jag se vad Stefan gör på msn... :P

Ha en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0