Helgslut.

Nu är det söndag, och helt underbart väder. Hoppas verkligen att det fortsätter!
Sitter just nu hemma på våran kära alltan, efter en hel helg i skärblacka hos Stefan :)

Haha ibland kan han vara riktigt elak, vaddå att jag är bortskämd och inte orkar göra nånting själv? Jag lagade faktiskt mat åt oss, pomme, korv, köttbullar och wokgrönsaker! Hade inte jag varit där hade han levt på pan pizza hela helgen, jag behövs.. :P

Menmen. Skola imorgon igen, vi har labb och ska gå enda till 16.40.. Men snart är skolan slut föralltid! Eller i alla fall tills jag får för mig att plugga vidare.. Måste tyvärr göra det eftersom min linje inte leder till något jobb. Fast jag och Rebecka skriver just nu en guide till att bli känd, och vi hoppas på att själva bli kända tack vare den. Så då behöver jag ju inte plugga vidare, utan får jobb ändå ;)

Ne, men ska snart laga mat till kära familjen, sen ska jag ut och rida senare!

/S.

:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0