:):)

Har kommit hem nu från Stefan. Blev väldigt mycket åka bil igår eftersom han nyss fått körkort. Kul för honom! Och mig, eftersom han både hämtade mig igår och skjussade hem mig idag. :) Men sjukt att man kan bli så trött av att åka bil..

Sitter och dricker cider nu. 2,25a visserligen, men det är smaken och inte alkoholen jag vill åt.

Valborg snart. Vad ska man göra? Antingen vara med Stefan, fast han ska vara fyllechaffis. Eller kanske gå ut med tjejerna? Isåfall har vi skjuss på kvällen iallafall, men vet inte om jag är så sugen på att gå ut. Eller kanske.. Eller vet inte. Kul båda sakerna fast på olika sätt! Men det löser sig väl. :)

Jaja, ska hämta melon nu tror jag, så gott!

SOL

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0