Ajaj.

Fattar inte vad det är med min mage. Har haft kramp typ hela dagen. Två gånger har det varit riktigt illa, när jag åt frukost och när jag åkte till skolan. Alltså, ska det vara så? Och det är fortfarande kvar och klockan är halv 12.. Eller aa det har varit flera dagar. Menmen..

Valborg imorgon! Ska faktiskt inte göra något speciellt tror jag, bara vara med Stefan. Tycker Valborg är lite överkattat så känner inte för något annat. Dessutom är det student om en månad, måste spara mig! :D Wuhu.

Jaja, ska skriva på min projektrapport nu, sen slutar jag! :):):)


---

Vad varmt det är! Fast det blåser..

Kom på att jag ska äta på min systers skola ikväll. Hon går Hotell & Restaurang, så det blir nog gott! :):)

image20 Tivoli för två år sen. :)


Kommentarer
Postat av: rebecka

vad gott..vill med äta..inte jobba..:p

2008-04-29 @ 14:33:38
URL: http://sochr.blogg.se/rebecka

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0